aprilpojken

Alla inlägg under maj 2013

Av aprilpojken - 27 maj 2013 21:44

Milton kan säga mamma! :D lyckan är total! :D

Av aprilpojken - 18 maj 2013 21:38

All den kärlek jag har till dig blir bara mer och mer för varje dag! Den 12 april då du föddes trodde jag att jag hade känt den största kärleken, att det inte gick att älska någon mera! Men det sjuka är att denna starka kärlek man känner blir bara mer och mer! Det bästa är att det aldrig kommer ta slut heller! :D
Min underbar son! Mitt allt! Ingen annan kärlek kan övervinna den jag har till dig!
Att se dina stapplande steg och förstå att du börjar bli en stor kille! Känns som det var igår du var en liten och sårbar! Men nu går du nästan helt! Försöker prata och du älskar musik! :) älskade pojke börjar bli stor kille!

Av aprilpojken - 13 maj 2013 22:09

Lilleman är jobbigare än någonsin :( undrar vad som är fel!
Imorgon blir det vårdcentralen för hans del då det värker för mycket i mitt hjärta att se honom ha problem :(

Dagen har i övrigt varit en mindre bra dag! Eller sällskapet har varit bra men humöret sämre.
Tur man har lilleman som gör en glad i alla fall.

Han gick även 10 steg på raken flera gånger idag :) så man kan typ säga att han kan gå det är bara modet som fattas och insikten att det går fortare än att krypa ;)

Milton snodde Isabelles napp idag! Lite jobbigt att den inte hade någon "rätt" sida. Vred och vred på den! Men till slut gav han upp och den fick duga!
Inte lätt att använda silikonnapp när man är van vid latex! ;) <3 men nappen är fin i alla fall! En riktig fin liten finsk pojke har jag <3

Btw: jag är den jag är! :)

Av aprilpojken - 12 maj 2013 20:40

13 månader har sprungit iväg! Mammas stora kille! Fast han är ju ändå liten! ;) <3

Av aprilpojken - 12 maj 2013 20:30

Just nu njuter jag för fullt av varje dag! Värmen är här igen! Roliga aktiviteter och Milton gör en massa framsteg! :)
I fredags var vi och såg på Yohio (som nog är den vackraste personen jag sett!) med syster, Neo och Milton! Även Ralf Gyllenhammar uppträde! :) Efter det så vandra vi runt i Lidköping :)
Lördagen var vi på shoppingrunda i Skövde hela dagen.
Idag söndag har vi haft grannens töser hela dagen. På kvällen så grillade vi och åt jordgubbar med chocklad på :) Mums!
Imorgon blir det att ringa Bvc för något stämmer inte på lilleman! Ledsen mestadels av dagen och kvällen! Och idag sov han 2,5 timme efter lunch :O har inte hänt sen han var en spädis!

Nu ska jag hoppa in i en färgburk för kan inte se ut så här längre ;)

Ps: Milton gick idag 7 steg utan att jag hjälpte honom! Han reste sig upp mot sängen och gick mot byrån! :D stora killen!
Snart går han! Han är bara lite feg eller lat ;)

Av aprilpojken - 4 maj 2013 22:08

Haft en sjukt bra dag! :D så blir nog att följa med på Yohios spelning i september! :D

Milton har haft en kanon dag med sin mormor, kusin och Stoffe! :)
Han sover nu bredvid mig i sängen och han sov när jag kom hem! :) han hade vägrat att äta sin välling i sin säng (som han brukar annars göra) då mormor fick lägga honom i min säng och då gick vällingen ner! Mammas lilla kille saknade nog mig <3
Men imorgon blir han glad! En massa nya leksaker :)

Nu ska jag sova! Dröm sött alla!
Jag ska i alla fall somna med ett stort leende på läpparna! :)

:D

Av aprilpojken - 3 maj 2013 19:39

Presentation


Är ensamstående mamma som bor i
liten stad i Skaraborg, jag bor med min underbara son Milton som är född 2012 och hunden Terrie.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards