aprilpojken

Alla inlägg under april 2013

Av aprilpojken - 29 april 2013 21:30

Älskar när man har dagarna fulla med saker att göra! Och ännu bättre blir det när det blir varmare ute :)

Hittat en hel del nya roliga saker till både mig och lilleman :)

Snart är han startklar för att börja dagis och jag jobba :D kommer sakna plutten en massa men han kommer ha det roligt! :) <3
Nu ska jag hoppa i säng bredvid mig guldklimp <3

Av aprilpojken - 27 april 2013 10:13

Är på väg till Skövde för att besöka årets Shoppinghelg :)
Hoppas man hittar en del :) både till mig och lilleman :)
Vagnen är numer vårfin och vi slipper den dumma otympliga åkpåsen. :)
Tog lite längre tid för honom att somna när han inte är lika fullt ombonad ^^

Av aprilpojken - 26 april 2013 23:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av aprilpojken - 24 april 2013 22:49

Idag var det en månad sen du lämnade oss. En månad som varit den längsta i mitt liv.
Saknar dig så det gör ont! Hur kunde det bli så här! Det skulle ju vara vi för alltid!
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! En väldigt speciell plats. Ingen INGEN kan ta den platsen! Du var den bästa hunden och vännen jag någonsin kommer ha.
Alla nätter känner jag så ensam! Du har alltid varit vid min sida och nu står jag här utan dig.
Men jag lovar dig att en dag ses vi. Och Gud vad jag ska pussa och krama dig! Ska gosa ner mitt ansikte i din päls och bara känna doften av dig! Vi ska kasta boll, bada och bara äta en massa gott! Jaga korren måste vi ju göra med! Men vi kommer hinna med allt! Men fram tills dess får du leka med alla andra hundar och även människor som fått lämna oss här på jorden!

Men glöm ALDRIG att ingen saknar och älskar dig så mycket som jag gör! Mitt lilla dam <3 <3 <3
Terrie <3

Av aprilpojken - 22 april 2013 21:21

Du är mitt allt! Du är den vackraste och underbaraste som finns.
Ditt leende får vem som helst att le.
När du är ledsen så viskar jag till dig att mamma är här.
Att ha dig tätt intill mig är det bästa som finns. Det finns inget mer rogivande än ett barns andetag och hjärtslag tätt intill sin kropp.
När du sover bredvid mig och jag hör hur du sover lugnt så dunkar mitt hjärta ett extra slag. Du är trygg. En mord högsta önskan. Du är älskad.
När du öppnar dina himmelsblå ögon på morgonen och ler mot en så kan man bara bekräfta att man är världens lyckligaste <3
När du sedan gosar dig intill en och myser så smälter jag! Mamma älskar dig Milton Eero Möksy <3

Av aprilpojken - 20 april 2013 16:50

Idag har jag haft Neo och Milton helt själv och det har funkat jätte bra! Snälla pojkar!
Lilleman blev kvar hos syster då jag ska ut och roa mig :) var ett bra tag sen sist! Behövs att släppa alla måsten och bara umgås med dom bästa tjejerna! :)
Just nu ligger jag i sängen! Huvudvärk som kallas duga! Om en stund är det dags att skippa huvudvärken och börja göra sig i ordning :)

Saknar lilleman redan! Men han har det bra! Och tur är jag inte ensam har ju lillfamiljen jag kan gosa med :)

Av aprilpojken - 19 april 2013 23:52

Denna låt tillägnar jag en person som var mig riktigt nära en gång i tiden. Tyvärr tror jag aldrig att vi mera möts! Men en sak är säker! Du finns i mitt hjärta och i mina drömmar!

http://m.youtube.com/#/watch?v=0ttSWIikM0I&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D0ttSWIikM0I

Två olika liv kan föra oss så långt bort ifrån varandra..

Av aprilpojken - 18 april 2013 20:29

Försvinn!!!!

Presentation


Är ensamstående mamma som bor i
liten stad i Skaraborg, jag bor med min underbara son Milton som är född 2012 och hunden Terrie.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards