aprilpojken

Alla inlägg under oktober 2012

Av aprilpojken - 31 oktober 2012 09:47

Är på väg till Carro o Oden nu. Vi försov oss men vi hann med bussen ändå. Dock fick jag ingen frukost i mig men det löser sig. Lilleman är mätt och nöjd i alla fall

Av aprilpojken - 31 oktober 2012 09:47

Är på väg till Carro o Oden nu. Vi försov oss men vi hann med bussen ändå. Dock fick jag ingen frukost i mig men det löser sig. Lilleman är mätt och nöjd i alla fall

Av aprilpojken - 30 oktober 2012 19:47

Har inte skrivit tidigare idag då jag inte orkat. Har tvättat, städat och myst med Milton.
Imorgon ska vi hem till Carro och Oden för att säga hej då, för på torsdag flyttar dom uppåt i landet :'( vill inte men kan inte hindra dom, tyvärr :'(
Bilderna vi tog på pojkarna på öppna förskolan har nu kommit och jag ska ta och beställa dom för vi måste ha en bild på Oden för han är ju faktiskt Miltons första kompis. Nu kommer han inte ha ngn som han kan följa efter med blicken för Oden är sjukt intressant att studera tycker han.

Nu ska han få mat sen blir det natten för honom.

Av aprilpojken - 29 oktober 2012 22:43

Så fick vi besök av Gaby :) trevligt! Milton fick även sin badstolen som hon handlade med från Ullared igår. En rosa :p det ni... Rosa till en kille det går ju INTE!!! Eller?? Hjälp vad har jag gjort? Han kanske inte blir ren nu när han badar :O

Idag eller nu får det bli sängen. En ny dag imorgon som bjuder på tvätt och hoppas på något liiiite roligare ;)

Av aprilpojken - 29 oktober 2012 13:30

Och det blåser storm ute. Nu på förmiddagen har vi hunnit med lite skoj. Öf och stan med Caroline och Oden :) om ett par dagar flyttar dom :'( Gud vad vi kommer sakna dom skit människorna.

På öf fick vi vara med på rytmiken då så många lämnat återbud, Milton tyckte om det men den där bollen man skulle ha så skoj på fattade han inte vad det var som skulle vara skoj. Var mkt roligare att kolla vad oden gjorde för bus ;)

Nu ska vi vara inne resten av dagen för ute går inte vara då vi nästan blåser omkull.

Av aprilpojken - 28 oktober 2012 21:56

Av aprilpojken - 28 oktober 2012 18:41

Kunde varit bättre, mer säger jag inte.

Är i alla fall på väg hem nu, har nog aldrig längtat så här mycket hem som jag gör nu.
Min säng är min bästa vän. Sover bra hemma hos mor men sover ändå bäst hemma.

När vi kommer hem ska milton bada, få mat o sedan blir det sängen för hans del. Han har idag varit lite kinkig. Trodde det var magen men det är det nog inte ändå. Kanake tänder..

Presentation


Är ensamstående mamma som bor i
liten stad i Skaraborg, jag bor med min underbara son Milton som är född 2012 och hunden Terrie.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards